Collision


Dessa köpte jag visserligen igår men han tyvärr inte skriva något inlägg igår..
Glitter i Forum har iallafall en brutal utförsäljning med över 75% rabatt på ALLT!
Dem ska tydligen stänga ner den affären där så rensar därför hela deras lager :D

Glasögonen för 25:-
Solbrillorna för 25:-
samt att jag även fick ta med ett 8pack örhängen (svarta diamanter) helt gratis! :D


Och tack btw för alla kommentarer på förra inlägget! Inte för att alla var så värst positiva till färgningen så hjälpte ni mig till att komma med ett beslut!
Men de berättar jag inte än ;)

Saga

Grymt snygga!

Vart någonstans ligger den butiken? ;)

2012-04-04 | 18:31:59
URL: http://faci.blogg.se/
Cornellia

Många glasögon/solglasögon du har nu!

Kan inte du visa alla du har? i ett inlägg?

snällaaa :D Älskar din blogg<3

2012-04-05 | 16:17:36
Sonny

Åh! kvinnan är avis



sv: Ja! D: Har sprungit runt i varenda gina i göteborg, hittade till och med bara toppen i en affär och där fanns inte M D': <'3

2012-04-05 | 20:01:13
URL: http://fishies.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: