I miss you.



Bytte kläder direkt när jag kom hem till dessa ovan.
Har inte haft på mig den där tunikan på månader trotts att den är så otroligt söt :o
perfekta kläder för en ligga-i-sängen-och-plugga-dag!

Den här veckan har för övrigt vart riktigt jobbig, vilket ni kanske har märkt på bloggen (sjukt oinspirerande inlägg).
Men har faktiskt ingen aning om varför, tror jag tänker för mycket. På saker jag egentligen borde ha lagt bakom mig men som nu har krypit tillbaka.

Sofie

Fin!

2012-04-18 | 18:23:38
URL: http://themusicneverstops.blogg.se/
Sonny

Jag vet att du saknar mig :D Mowhahaha<3.

Och underbar outfit<3.



Allt kommer ordna sig Looh, som de säger i "Hotel M.." (hur det nu stavas XD) Allting kommer bli bra till slut, och är det inte bra så är det inte slut. (okeii, kanske inte exakt de orden, men ja, du fattar XD ) krama och puwssa panna<3



sv: Jag överdriver aldrig ;D <3 Maww, Aww!<3 Puwss<3!

2012-04-18 | 19:01:34
URL: http://fishies.blogg.se/
Anonym

Hur gick de med att ta fast personen som stängde din blogg?+

2012-04-18 | 21:21:58
Fina

Vart har du köpt tröjan, den är übersöt ^^

2012-04-18 | 22:17:58
URL: http://Fiina.blogspot.com
Louise Nosebleed - En av Sveriges största Alternativa Konstblogg!

^

Svar till den anonyma personen över:

Det fick som det skulle. Polisanmälde för en undersökning, min pappa är VD i ett stort ITföretag så han fixade en kille som tog fram IPadressen men fick en chock när jag såg vem det var, har mina anledningar men valde iaf att låta personen gå.

Kände att det var bäst, även om det bara skulle vara rätt att anmäla personen.

God gärning utav mig? hahah nej men, om det händer igen, och om det är SAMMA person, då slår jag till. Personen fick en andra chans utav mig, och det vet den personen själv om.

Allt jag får göra är att hoppas att den personen fattar och att den personen har något vett i huvudet att den försöker lära sig något utav detta istället.

Kan själv inte fatta vad den personen skulle tjänade på att stänga ner bloggen?



2012-04-18 | 22:22:39
URL: http://missnosebleed.blogg.se/
Anonym

Men man kan inte få ut mer av en ip-adress än vilken stad och bredbands operatör personen har Bara polisen kan de och de gör dom bara vid grova brott.



Vem som helst kan ta mitt IP

V

och göra en sökning på det, men du får inte fram mer en stad o operatör..



varför fick du chock??

2012-04-19 | 15:46:49
Louise Nosebleed - En av Sveriges största Alternativa Konstblogg!

^

Klart. Det är jag fullt medveten om. Men det roliga är att jag bara behövde en adress och operatören för att veta vem det var.



Varför är du intresserad över detta för? Och varför är du så fast besluten på att det INTE skulle gå att ta fast personen? ;)

2012-04-19 | 18:15:08
URL: http://missnosebleed.blogg.se/
Anonym

Du får inte fram adress, bara stad,, operatören får inte ge ut info heller så hur då tänkte du?



spelar de nån roll?

2012-04-19 | 18:52:07
Louise Nosebleed - En av Sveriges största Alternativa Konstblogg!

^

Ja menade det? Men det var som sagt allt jag behövde för att fatta vem det var.

Hade troligtvis inte räckt för att kunna fullfölja en anmälan, men valde som sagt att låta personen gå iaf så spelade ingen roll.



Kanske, för du är både anonym och har olika IPadresesr varje gång du kommenterar, why?

2012-04-19 | 19:22:09
URL: http://missnosebleed.blogg.se/
Anonym

Vilken stad va de då? eftersom du bor i stockholm så gissar ja att det var därifrån eftersom du blev så chockad, men känner du inte fler i stohckolm? en stad är inte mycke att gå på, t.ex. om det va göteborg, du lär ju känna en del där? hur visste du då vem av alla de va?



Bloggar inte

2012-04-19 | 19:50:35
Louise Nosebleed - En av Sveriges största Alternativa Konstblogg!

^

Hahahah gud vad insatt du verkar vara i det här då!

fick mer info än så



Byter man IP varje gång kommenterar då elr? Måste väl betyda att du byter enhet varje gång? x)

2012-04-19 | 20:00:24
URL: http://missnosebleed.blogg.se/
Anonym

Bara intreserad, hur fick du den infon då? svårt att få mer om du inte är polis ansvarig?



nej byter inte enhet, byter ip

2012-04-19 | 20:16:42
Louise Nosebleed - En av Sveriges största Alternativa Konstblogg!

^

Jag vill inte säga mer här. Jag vill inte heller nämna några namn. Så om du nu är så intresserad av detta så får vi fortsätta prata i en mer privat chatt. Så kan jag vara mer specifik. Men då vill jag veta vem du är.

2012-04-19 | 20:47:44
URL: http://missnosebleed.blogg.se/
Anonym

vill inte säga mer här''' spelar ingen roll



du vet inte



----------



Written from my iPhone

2012-04-19 | 21:18:52
Louise Nosebleed - En av Sveriges största Alternativa Konstblogg!

^

Hur kan det inte spela någon roll?

Säger det bara en gång till- om du vill ha "bevis" på att jag vet så kan jag berätta mer specifikt om detta i en mer privat chatt.

2012-04-19 | 21:36:07
URL: http://missnosebleed.blogg.se/
Anonym

spelar ingen roll



okej o vilken privat chatt skulle d va då

2012-04-19 | 22:24:44
Louise Nosebleed - En av Sveriges största Alternativa Konstblogg!

^

Msn, facebook? Or what ever?

Facebook hade visserligen vart bäst för det är svårare att låtsas vara någon annan där.

2012-04-19 | 22:39:16
URL: http://missnosebleed.blogg.se/
Anonym

för d är så svårt att använda ett falskt fb?

2012-04-19 | 22:47:50
Louise Nosebleed - En av Sveriges största Alternativa Konstblogg!

^

Klart det går att fixa falskt konto på fb men det är lättare för mig att se om du använder en falsk eller inte via fb. Om du förstår vad jag menar?

Men eftersom du inte har något att dölja så behöver du ju inte ens ta upp det här med falsk identitet, om du inte redan planerar att fortsätta vara anonym för mig dvs? ;)

2012-04-19 | 22:57:03
URL: http://missnosebleed.blogg.se/
Anonym

de spelar ingen roll vem ja e, vad gör de för skillnad??



bara intreserad men du verkar inte veta va du pratar om endå så ;)

2012-04-19 | 23:03:43
Louise Nosebleed - En av Sveriges största Alternativa Konstblogg!

^

Hahaha det verkar verkligen som om du har något att dölja. Lite löjligt att du säger att jag inte vet vad jag pratar om när jag säger att jag kan berätta allt bara om du säger vem du är.

Så nej det spelar inte så stor roll, inte för mig iaf, men det visar ju väldigt mycket om du vägrar avslöja din identitet :)

2012-04-19 | 23:12:21
URL: http://missnosebleed.blogg.se/
Anonym

du kan ju säga nått som bevisar att du vet nått så kanske, men d spelar inte så stor roll för mig om du inte gör de bara nyfiken



du behöver inte göra nån stro grej ut av d.

2012-04-19 | 23:22:51
Louise Nosebleed - En av Sveriges största Alternativa Konstblogg!

^

Allt jag säger är att du får veta mer specifikt i en mer privat chatt och om du visar vem du är.



Bara att lägga till mig på fb så kan vi prata mer där?

Men om du inte går med på det har jag inget mer att säga dig, av den enkla anledningen att detta börjar bli väldigt långsökt.

2012-04-19 | 23:33:07
URL: http://missnosebleed.blogg.se/
Klara

har precis hittat din blogg, OCH JAG ÄLSKAR DEN ! <3 tack för all fin insperation, även om jag inte alls har någon alternativ stil ! :)

2012-04-21 | 19:28:34
URL: http://klaru.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: