Svar på läsarfrågor:

Tycker att det är på tiden att jag svarar på några läsarfrågor som har legat och väntat! 


Tack Blubb!
Har massa jag vill hinna göra innan jag skaffar mig ett fast jobb.
Men har inga direkt slutgjorde planer om det, än.
Däremot är det nästan helt bestämt att jag ska dra till Japan med tre andra kompisar för att plugga om ett år!
Men innan dess har jag ingen aning. Alltså första året efter studenten. Slappa eller småjobba antagligen xD
Sen efter Japan skulle jag vilja plugga design i USA, sen kanske en paus till och resa runt lite och sen börja min karriär i Kina!
Men det är som sagt inga bestämda planer, mer drömmar x)


TAAAACK så mycket! :D <3
Syrran tog bilderna i de inlägget!
HAHA gud du verkar helt galet kul XD
fatta ingenting bortsett från att du vill att jag ska berätta lite om min familj?
Så tar och gör det då? xD
Min familj består utav Mamma Rodhe, pappa Pepe, bonus mamma Marina, lillasyster Reneé, lillebror Maxime och bonus syster Filippa.
Syskonen är 17, 14 och 11 år gamla.


Filippa är kakmonster nr 1! Vild och enegririk.
Filippa är även den yngasta i familjen, fast växer dock snabbast. Hon är tre år yngre än Maxime fast är bara några cm kortare.
Maxime är fyra år yngre än mig och är min lilla bebis :3
Han och jag är mest lika utav oss syskon. Han och jag kommer bäst överens men har även de största bråken!
Renée är däremot som min tvilling. Vi hade och har fortfarande för det mesta alla kompisar gemensamma.
Vi kom till och med i puberteten nästan exakt samtidigt, så har aldrig haft en stark "storasyster-roll" i att hjälpa henne med alla kroppens förändringar, för jag var lika oerfaren som henne ju xD
Vi är lika långa, har samma sko-storlek, kläd-storlek och har precis samma intressen och hobbys!



Har inga husdjur för är som sagt pälsallergiker... men har fiskar :D
Som kommer här:




Mitt riktiga hår eller löshåret? :o
Mitt riktiga hår är ca 30 cm och mitt längsta löshår är ca 60cm.




☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: