Some girl-time.

Har precis sagt hejdå till Emmi. Vi har lyssnat på musik, målat naglarna, käkat chips, gått kvälls promenad osvosv.
Har även hjälp henne med att rita av en tattuering hon funderar på att skaffa.
Vilket blev riktigt bra, blev sugen på att skaffa en liknande själv, hihu
Oh juste
Imorrn blir det Pride! Vilka fler ska dit?
Emma

Så jävla snyggt och så jävla bra gjort utav dig! Du borde bli tattuerare! :D

2012-08-05 | 14:56:13
Anonym

håller med! fattar inte hur du gööööör?!? O.O

2012-08-05 | 15:17:20
Manzanazz

Asso, om du hade ritat min tatuering hade jag faktiskt kunnat tänka mig att tatuera mig O.O

2012-08-05 | 19:39:22
URL: http://www.manzanazz.webblogg.se
Engla

Först och främst måste jag säga att du inspirerar mig så brutalt mycket! När jag tappade lusten att rita så gick jag in på din blogg och såg dina bilder, och jag skulle göra vad som helst för att bli lika bra som dig :$ Älskar förövrigt din stil, du är jättevacker! Har läst din blogg sedan ca ett år tillbaka och du verkar vara en fantastisk person :3
Men jag undrar hur som helst bara, när du gör låtsastatueringar, vad använder du för pennor då? Och om det är någon speciell typ av pennor, vart kan man skaffa sådana? :)

2012-08-05 | 21:31:26
URL: http://nirvanainmylife.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: