Låter troligt :)

Anna Röd - Nörd och Filmskapare

Min kille säger hela tiden att det bevisats att det gör ondare att bli sparkad mellan benen men jag tror han ljuger xD

2012-12-13 | 14:03:34
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/
Useless Knowledge

En människa klarar cirka 45del (enhet, för att mäta smärta) och en kvinna känner cirka 57cel när dem föder barn. Det är ungefär som att bryta 20ben samtidigt. Män däremot får 9000Del smärta av en hård pungspark. vilket är som 160födslar och 3200 ben som bryts samtidigt! så män får alltså mer ont! :3

Svar: Oj vad du visste då xD Men ah bra, min pojkvän blev glad av att höra det där, då ska jag låta bli att sparka han i pungen! :D Kramar!
MissNosebleed

2012-12-18 | 09:49:32



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: