En Lista bara för att jag kan, Maha!

Har blivit en tradition att lägga upp en lista när jag drar utomlands, sort off, så måste ju hålla den traditionen! ;D
Plus att det kommer att hålla er sysselsatta ett tag. hehe!
 

Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Dakota eller Nicole.
 Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Maxime
 Flyttat antal gånger? 3-4 gånger
 Vart skulle du vilja bo? Inte här iaf.
Vad vill du bli när du blir äldre? Ingen aning. Något arbete där jag kan utnyttja min kreativitet i. typ som Designer (grafisk designer, mode designer, inrednings designer osvosv)

Hur lång är du? 163 cm...
Hur mycket väger du? 44-45 kg (beror på vilken vecka jag är i, höh)
Ögonfärg? Isblågrå aktiga typ :S
Mest nöjd med? Ögonen, fast det är väl det typiska svaret så väljer höfterna ist 
Minst nöjd med? mina tänder :(
Skostorlek? 37,5
Har du några piercingar/tatueringar? 7 piercingar, tatuering kommer snaaaaart!

Filmer? MR.NOBODY <3
Låtar? Oj... allt för många
 Mat/dryck? Mikro pasta med Balsamvinäger och Cider!
Djur? Katt, men tål inte så Ödla!
 Färg? Svart, lätt.
Tv-program? The Bing Band Theory
Sport: Gillar verkligen inte bollsporter, men älskar all sport där man använder hela kroppen som dans, gymnastik, simning, kampsporter osv.

 Vad använder du just nu för jacka? Väst
Vad använder du just nu för skor? Creepers
Favoritfärg på kläder? Svart och grått
Favoritmaterial på kläder? Bomull och skinn
Favoritaffärer? Carlings, New Yorker, Shock, och alla underbara internet sidor som jag inte kan köpa ifrån :'(
 Vad har du för byxstorlek? 25
 Vad har du för tröjstorlek? XS
 
Gråtit över en pojke? Ja, så många gånger, såklart.
Gråtit över en flicka? ja
Varit i slagsmål? Hahaha tyvärr
Blivit arresterad? Mmh... 
Träffat någon från internet IRL? Ja? Pontus tex lärde jag känna via internet.
 
Gånger du varit kär? två gånger
Gånger ditt hjärta brustit? Ingen. Eller man skulle kunna säga en gång, men då dog jag långsamt ist.
Hjärtan brustet på grund av dig? Tre, vad jag vet.
Tjejer du kysst? två- tre typ
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Med världens bästa tjejer, Lisa och Emmi<3
 
Vad heter din morfar? Hette* Ove<3
Var har du i din: 
a) Jackficka just nu? bussremsa
b) väskan just nu? Solglasögon och kameran!
Vad är du beroende av? KNORR
Vilket land kommer du i från? Sverige men är typ 7% fransk (stolt) xD
Vilken sorts lypsyl använder du? Alla!
Vad tror du på? Unicorns! Nej men, mig själv, ödet, karma osv.
Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Skulle vilja definiera mig som en Deterministisk Buddhist men ah
Har du nåt husdjur? tre fiskar... tror dom är tre iaf :/
 Allergi? För mycket... Alla pälsdjur, fåglar, damm, starka dofter, nickel, Björk pollen, Blom pollen, gräs pollen, getingar, jordgubbar och har blivit känslig mot äpplen, kiwi och nektarin. Buhu synd om mig :c
 
Kaisa - Hårfärgning, humor och hästar

7 % fransk? nice :D

2012-07-30 | 14:07:47
URL: http://kaisasplanet.blogg.se
Anonym

Ja tror inte du kommer så långt som designer om du fortsätter sno andras designs ^^" Upphovsrättslagar är inget att leka me:>>

2012-07-30 | 23:40:27
MissNosebleed- En av Sveriges största Allternativa Konstbloggar!

Svar till Anon över:

Fortfarande, har aldrig snott något från någon annan. Ritade som sagt av mycket när jag var yngre men det finns det ingen lag emot. Det är så man lär sig de stora dragen när det gäller att teckna. Du kanske har missat det men man har ofta motiv eller föremål framför sig när man målar/ritar så vad får dig att säga att jag SNOR från andra om jag har haft andras konst som motiv??

Kram

2012-07-31 | 15:40:09
URL: http://missnosebleed.blogg.se
Heza

Stupid you dina tänder är en stor del av din charm!

2012-08-07 | 16:17:46



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: