Time waits for no one.

 
Har äntligen fixat tv till stugan min! Har dock inte målat ställningen som håller upp tvn än och den sitter lite snett... haha, men annars känns det awesome!
Ska snart ta och mysa mig ner med älsklingen, en varsin B&J's och inviga tvn med denna film:
"What would you do if you could "leap" backward through time?
When tomboyish 17 year old Makoto Konno gains this ability after an accident in her high school chemistry lab, she immediatley sets about improving her grades and preventing personal mishaps. Before long, however, she realizes that even innocous changes can hace terrible consequences. Changing the past is not as simple as it seems, and eventually Makoto will have to rely on her new powers to shape the future for herself and her friends."
 
Har visserligen sett den här filmen innan men den är ju så underbart bra!
Den har flera komponenter jag tycker en bra animefilm ska ha - en tjej med skinn på näsan, faaantastiska animationer och något sago/fantasiaktigt i storyn. Tack vare detta börjar jag alltid att se filmen med ett leende på läpparna. Och den blir bättre och bättre desto längre in i filmen man kommer. Helt underbar med andra ord.
En film jag rekomenderar starkt!
Mimi

Åååååh jag såg den där när jag var 13 ngn natt i nacka och jag satt och var heelt amazed över den! Den är så bra :D

2012-07-04 | 19:16:25
URL: http://adventurelaand.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: