Studentmottagning1:

bilder från min studentmottagning
Anledningen till att jag ser sjuuukt trött ut på bilden under är för att jag ÄR sjuukt trött på bilden under.
haha
Somnade vid 4 på morgonen och vaknade vid 9tiden och har inte gjort annat än att städa, fixa, städa och fixa i stekande sol fyra timmar i sträck! D:
såah, sitter iaf och väntar på att folk ska dyka upp!
student studentmottagning
Och först var älsklingen, som grattade mig med en puss hihi
student studentmottagning
Sen kom en utav mina äldsta vänner, vackra emmi!
student studentmottagning
Sen kom hela feta släkten
student studentmottagning
student studentmottagning mat
Massa mat och underbar tårta, syskonen hade kämpat med tårtan tydligen, och hade tillochmed lagt till mina diamanter på studentmössan xD
Så söta!
student studentmottagning tårta
student studentmottagning tårta
Vackra syster och kusin

Och minsta kusinen på pappas sida

student studentmottagning

Fick en massa fint och hade en underbar dag<3
Pepp till studenten, bara tre dagar kvar nu!!

Isabelle

Omg :O Fullkomligt ÄLSKAR ditt hår, så jävla härligt! Är avundsjuk. ):

kram

2012-05-27 | 21:54:35
URL: http://scruuubss.devote.se
Emmy

Vilka underbara bilder & måste bara säga att ditt hår är riiktigt fabulöst, älskar att det är rosa :D Älskar rosa! Hihi ^^

2012-05-27 | 22:17:38
URL: http://eeemmylam.blogg.se/
Alice - Bilderbyalice

diggar ditt hår!

allt bra?

2012-05-28 | 15:47:37
URL: http://bilderbyalice.se
Heza

Den där sängbilden var läcker OwO

2012-05-28 | 20:12:15



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: