Favorit kändisar!

 
Jag är inte så mycket för kändisar. Läser inga skvaller tidiningar eller what so ever.
Men det finns några personer i kändisvärlden som inspirerar mig brutalt och kan därför inte låta bli att älska dom!
Först och främst har vi:
Hon verkar vara en helt brutalt underbar och stark människa. För att inte tala om vacker!
Hon har vart min förebild i många många år nu. Det faktum att hon brinner så skarpt för att få slut på världens orättvisor och alla hennes välgörenheter inspirerar mig oerhört! Tack vare henne funderar jag också på att adoptera något/några barn så småningom eftersom jag, precis som hon, vill ha massa massa barn tihi :D
Plus att hennes tatueringar är brutala!<3
Älskar denna brud! 
Har gjort det sen jag såg filmen Trapped för första gången, hon va så söööt i den! Dakota började sin karriär med reklamfilmer och statistroller i olika filmer. Hon fick sin första stora roll i filmen I Am Sam. Efter det upptäckte man hennes skådespelartalang och hon fick fler och fler roller. 
Och Konstigt nog så älskar jag typ alla filmer hon har vart med i- Trapped, Uptown Girls, Hide and Seek, Cutlass (som också Kristen Stewart är med i),  Min vän Charlotte, Winged Creatures, Push, alla Twilight filmer!
För att han är världens bästa skådis och pappa!
Ah vad ska man mer säga om honom? Han är även filmproducent och rapartist. Han slog igenom som rapartist 1985 med artistnamnet The Fresh Prince och ah, sen vet jag inte mer xD
 
 
VILKA ÄR ERA FAVORIT KÄNDISAR? :D
:D

Dakota Fanning och Kristen Stewart!

2012-11-21 | 15:27:44
Anonym

Keira Knightley, Kristen Stewart och Jared Leto <3

2012-11-21 | 16:26:21
Leia

Angelina Jolie och Will är också en favoriter hos mig, inte sett så mycket av Dakota dock <3

2012-11-21 | 16:40:06
URL: http://gripencreutz.tumblr.com
Jessica

Oli Sykes och Bam Margera <3

2012-11-21 | 16:59:32
URL: http://jejs.blogg.se
Caisa

Dakota!;_; Så himla vacker!
Kristen Stewart (Bästa skådisen tillsammans med Dakota)
Miss Li (Grymt vacker och skriver så sjut fina texter med bra musik)
Helen Melonlady (youtubare som har så sjukt fin stil, liknar din!)

2012-11-21 | 17:52:00
URL: http://caisass.devote.se
Linn

Johnny Depp, han är bara helt fantastisk! Tim Burton också, älskar hans filmer så mycket att det gör ont! Han är galet duktig på att teckna och skriva också! Kärlek till dem! :')

2012-11-21 | 18:45:15
URL: http://nattstad.se/linnt
Anonym

Jamie Campbell Bower, Helena Bonham Carter, Michelle Pfeiffer, Johnny Depp, Michael Sheen, Christopher Lee och Brad Pitt :') Dom är helt amazing! ♥

2012-11-22 | 06:32:48
Isabelle

Älskar också Dakota Fanning! Har du inte sett The Runaways? Hon är riktigt grym i den, kristen är med i den också!
kram

Svar: Åh nä den har jag faktiskt inte sett :o Ska ladda ner den då :D Kramar!
MissNosebleed

2012-11-25 | 00:34:48
URL: http://scruuubss.devote.se
Snoorf'

Jag tycker också Dakota Fanning är en grym skådespelerska! En film du inte skrev med där som du kanske inte sett är ''The secret life of bees''. Hon är ganska ung när hon är med i den men den är grym :) Om du inte sett den rekomenderar jag den

2012-11-27 | 22:29:53
URL: http://snoorf.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: