HAH

a s s l a t j e j e r n a

Sugen på att vinna ett hemligt paket nu i jul?! ;)

Det är bara att skriva att du är med: http://asslatjejerna.blogg.se/2012/november/vinn-ett-hemligt-paket.html#comment

2012-11-29 | 11:33:22
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Anonym

Den fraktande skulle jag vilja se källan på...

Svar: Haha Ah jag med! Hade vart så jävla awesome om detta var 100% sant! Däremot är jag ganska säker på att detta kan vara sant, upp till 80% iaf! För har inte lyckats motbevisa detta samt att min styvmamma är doktor och hon säger att detta kan vara möjligt. Såattah, man får väl hoppas? xD Kramar!
MissNosebleed

2012-11-29 | 11:36:18
bajs

Sitter typ en meter ifrån dig just nu på bussen mot liljeholmen, vill fangirla men det är massa andra här DD:

Svar: Nämen åhhh vad roligt! Den dagen jag såg ut som shit, bokstavligen! xD Men synd att du inte hälsade, hade nog troligtvis gjort min dag sååå mycket bättre! (hade en dålig dag men de är shitsamma) Samt att jag gärna hade velat hälsa på dig, alltid lika kul att stöta på läsare :3 Massa kramar! <3
MissNosebleed

2012-11-29 | 12:27:29
Anonym

säkert bara propaganda ;)

Svar: Kan det va. Hade vart helt underbart om detta var helt 100% sant! Men man är nästan aldrig säker, får testa? ;;));) Kramar!
MissNosebleed

2012-11-29 | 16:01:49
Heza

dina faktagrejer skulle bli mer trovärdiga om du skrev varifrån du fått informationen

Svar: Synd bara att jag inte har ett blekaste minne av vartifrån jag såg faktan xD Kramar!
MissNosebleed

2012-11-29 | 19:09:33



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: