Only you know me.

 
(länge sedan jag la upp en cam bild. Kände att det passade in för detta inlägg)
 
Tänkte nämligen ta och skriva ett klassigt inlägg för vad jag skrev för ca 1-2 år sedan. Emo text plus en cam bild.
Då min blogg visste precis allt om mig. då jag skrev ner allt som bekymrade mig. alla kärleksbesvär. allt.
Ville bara säga att jag känner att jag har vuxit om min blogg.
den vet ingenting om mig längre, den vet ingenting om all tonårsmisär som ständigt cirkulerar i mitt huvud, om hur man kan spegla sig i samma spegel varje morgon och alltid mötas av olika ansikten?
den vet ingenting om vilka tankar jag tänker alla sena nätter, vilka ansikten jag drömmer om när jag lyckas somna. 
Jag behövde min blogg på ett helt annat sätt än vad jag behöver den idag. Vilket är positivt för min del!
Jag kan hantera dåliga dagar så mycket bättre nu. Jag vet mina svagheter, mina styrkor. 
Och det är allt bloggen egentligen behöver veta om mig :)
 

 

Sam ~ *

Det låter bra det ju! <:

2012-10-16 | 01:05:07
URL: http://samspooky.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: