En dag med vackra syster!

 Idag har jag vart och mött upp min bebis på hennes skola. Hon visade mig runt lite, träffade på hennes kompisar, sen drog vi och shoppade lite, för att sedan handla lite mat :)
 
Hahah och hon är så gullig! När hon skulle presentera mig för hennes kompisar sa hon "Här är min lilla stora syster", vilket jag gissar att hon sa för det är svårt att se vem som är äldst. Vi är preciiis lika långa, samma klädstorlek, samma skorstorlek, samma allt haha trotts att jag är mer än två år äldre xD
 
Och hennes skola (södra latin) var helt brutalt vackert! Blir så otroligt stolt över min syster. Att hon har lyckats komma in på denna fina skola med topp betyg, alltid glad, och att hon överhuvudtaget orkar! Med tanke på hennes EP. Mycket man kan ta lärdom från henne<3
 
Sam ~ *

Mysigt. :3

2012-09-19 | 23:18:33
URL: http://samspooky.blogg.se
mammon

Japp, beröm förtjänar hon :D

Epilepsi kan vara mycket svårt att tampas med . . .

2012-09-20 | 12:12:39
Heza

Nej blä det där fortet till skola är bara obehagligt och deprimerande

Svar: Svar till Heather: Ah nä får någon skum känsla jag med när jag är där, sökte ju också in dit men tog bort Södra Latin från min lista sen för kände inte att jag trivdes... Men Arkitektturen är helt brutal, en konstig blandning mellan gammalt och nytt xD Kramar!
MissNosebleed

2012-09-21 | 16:17:53
AddieHero

Alltså är kär i ditt hår!

2012-09-25 | 00:33:36
URL: http://addiehero.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: