Home sweet home

Precis kommit hem efter 9 timmar i sträck på jobbet, Att jobba som barnskötare är ta mig tusan ingen barnlek. är helt död. Men det är lätt de roligaste och de jobb jag trivts bäst på!  Alla barnen är sååå söta, älskar att jobba där! Så timmarna bara flyger förbi. Det är inte förrän nu efter- när jag har kommit hem- som jag känner hur trött jag faktiskt är haha.
Så, ligger i sängen just nu med en kopp soppa i handen framför en anime och funderar när bästa datumet för klippning kan va :D
Anna

Vad mysigt :)

Svar: Jaah massa! :3
MissNosebleed

2013-04-23 | 19:39:31
URL: http://mesboll.blogg.se
nekoneko

vad mysigt vilken anime ska du kolla på? :3

Svar: Kollade på en som min syster rekomenderade, minns dock inte vad den heter nu bara för de... Kimi no något. Men den var inge vidare bra endå, haha xDKramar
MissNosebleed

2013-04-23 | 21:54:06
Nikolina

Har du några tatueringar , isf kan du göra ett inlägg och visa upp ? :)
Nu måste du in och kika på min nya tatuering i huvudet. Vad tycks ? :)
ankpung.blogg.se

2013-04-24 | 12:22:26
URL: http://ankpung.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: