It's time ;)

Godmorgon allesammans!
Som ni säkert vet så har jag velat komma igång med min träning ett bra tag nu, men har aldrig blivit av... Efter jag blev tsm med Pontus har både han och jag kommit in en såkallad "kärlekskoma". Vi har blivit så lata. Äter onyttigt och tittar bara på film, serier och anime. Så idag bestämde jag mig för att komma igång på egen hand! Och har vart ovanligt duktig. Vaknade klockan åtta (utav mig själv O.O), åt en stor och nyttig frukost på knäckemackor, tomater, ägg och en kopp te. Sen körde jag 15 min mage, 15 min kondition och 40 min yoga!
Och herre min gud vad jag trött nu hahaha! 
Har gjort upp ett styrketräningsschema som jag ska börja följa, samt börja äta nyttigt!
Och nej detta gör jag inte för att få "sommarkroppen". Jag är nöjd med min kropp som den är, oftast. Detta gör jag för migsjälv. Jag har under hela mitt liv vart jätteaktiv! Tränade truppgymnastik i 5-6 år då jag tränade 10-12 timmar i veckan. Och har gått på dans i nästan hela mitt liv. Så att känna mig så här lat som jag är nu- är inte den jag är. Jag älskar att träna, känna att jag orkar, vara pigg och stark. Och jag vet att den personen finns kvar i mig, nånstans långt in i min "kärlekskoma" och den personen ska fan komma fram igen!
Min yoga-topp. Köpte den förra veckan hos Monki för bara, wait for it... 20 spänn!!! :D 
Kändes bra att köpa ett plagg för två tior haha. 
Caisa-fmds

Åh vad roligt, träning är super! Inte bara för att få ''den perfekta kroppen'' men man mår så bra av det! Jag känner mig mycket piggare sen jag började träna!^^ Och ett plagg fö 2 tior som är så där snyggt, fyyynd! Kram Caisa

2013-04-24 | 17:08:33
URL: http://fmds.blogg.se
Maja

Älskar.Din.Kropp. Så himla avis :c

2013-04-24 | 21:27:20
URL: http://dallenalle.bloggagratis.se
Pam-RandompiecesofaMind

bra tänk..att göra det för att man vill o för sin egen skull:)...

2013-04-25 | 10:27:48
URL: http://punkpoeten.blogg.se
Nathalie B

Nice topp! Och du har snygg mage :)

2013-04-27 | 23:46:15
URL: http://wolfshriek.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: