Är tvungen

1. Har du hållit dina/ditt nyårslöften? Nä, mina fingrar är fortfarande sönderrivna...
2. Vilken månad var bäst? Den här, eller förra, eller Oktober. Vene!
3. Varför? För att det är dom månaderna som jag har bott i JAPAN.
4. Vad var det bästa med 2013? Att få uppleva, se, röra och leva i Japan!
5.Vad var det sämsta? Att behöva lämna alla som jag älskar samt min dag som singel haha
6. Levde året upp till dina förväntningar? ABSOLUT.
7. Ja/nej, varför? Har skrivit det på bloggen tusen gånger men det är så underbart här. 
8. Vad var din största framgång? Att jag flyttade till japan, att jag började högskola, att jag äntligen får plugga konst. 
9. Vad var ditt största misstag? Det finns inga misstag.
10. Är det något du skulle ha gjort annorlunda? Nopp.
11. Har du uppnåt något i kärlek under året? Yeah I guess
12. Har du insett något under året? Massa. Jag växer för varje dag som går haha.
13. Hur sumerar du årets kärlek? Underbar och smärtsamt.
14.Träffat några nya vänner? Ohja massa underbara nya vänner!
15. Om ja, vilka då? Herregud here it comes- Akseli, Sandra, Daniel, Sara, Amanda, Andreas, Wen, TunTun, Marcus, Mintu, Lam, Paris, Oo-san, Totoro, Ando, freddi, Tung Buch, Tung, Yuuki, Brennan, Li, Kun, Ryan, Ai, Ashia, Nomu och ah jag har säkert glömt en massa nu men men
16. Har du förlorat någon vän? Tyvärr, tror de, någon :(
17. Gjort något du ångrar? Nej man ska ALDRIG ångra nått man har gjort eller gör!
18. Vilken dag/kväll/natt kommer du att minnas mest? Oj jag har massa! Skriver om dom hela tiden på bloggen så ni säkert redan alla mina äventyr?
19. Det bästa köpet? Den här- HÄR.
20. Det bästa minnet? Massaaaaa
21: Det bästa med årets sommar? All längtan till att komma hit!
22. Vad ska du uppnå med 2014 som du inte uppnåt med 2013? Jag har redan uppnått mitt livs dröm och ett mål som jag har strävat efter sååå länge så jag vet faktiskt inte, jag är så nöjd som det är just nu så vene
23. Vad ska du göra annorlunda 2014? Inget.
24. Vad ska du fortsätta med under 2014 som du gjort under 2013? Plugga, uppleva, resa och leva!
25. Vad har du gjort dig själv mest stolt över? Att jag faktiskt kom hit!!! Kan inte vara mer stolt över mig själv :3
26. Vad har du gjort dig mest besviken över? Att Pontus inte kunde flytta med mig...
27. Är du nöjd över 2013? Absolut. På alla sätt som finns!
 
Har nå några frågor eller svar som ni vill svara på eller dela med er till mig? Vad var det bästa med ert år? Bästa minnet? Bästa köpet? Tell me! 
Madelein - mother to three boys and three girls

Kul lista!!

2013-12-29 | 21:07:13
URL: http://madelein.se
Carro - en alternativ bloggerska

Nice, gjorde också denna :) Kramisar Carro

2013-12-29 | 21:16:21
URL: http://quiethell.blogg.se/
meijamatrix

Kul lista! Men vadå dina fingrar är sönderrivna? :o Btw. älskar din blogg!

Svar: ah river på fingerbanden... inte nått jag är stolt över :((Taaack så mycket btw, gör mig sååå glad att höra! :D Kramar <3
MissNosebleed

2013-12-30 | 23:29:45
URL: http://meijamatrix.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: