ÅRSRESUME:

Tänkte ta och visa er en snabb årsresume över 2013.
Jag blev 20 år den 17 Mars. Hade en underbar födelsedag med vänner och familj. Och Pontus såklart!
 
Färgade tillslut håret i färg! blev Splitdye i isblått och vitt. Men det höll inte så värst länge, några månader bara, sen testade att klippa lugg. Trivdes jag inte så värst bra i så det höll bara någon vecka haha
 
Super roligt med photoshoots! Ska försöka ha några under 2014 också! ;)
 
Sen under sommarn fick jag äntligen se JARED LETO live. Det var helt galet. Stötte även på en massaaa läsare! Älskade varje minut av den dagen. <3
 
Men året innehöll inte bara glädje. Tog farväl av en mycket viktig person till mig. Tänker på dig varje dag. Önskar du var här. Men allt är inte meant to be...
 
Sen efter flera års längtan och planering så flyttade jag äntligen till JAPAN!
Började mina studier, pluggar konst, upplever, äter och lever.
 
Färgade hela håret blåt den här gången. Trivs superbra i blått. Matchar mina ögon och sätter lite färg i mina outfits haha!
 
Var runway modell i den gigantiska bygnaden Pasifico här i Yokohama. Det var en riktig adrenalinkickare! Gör jag gärna om haha!
 
Ah alltså det händer saker här i japan hela tiden för min del. Ni som läser min blogg flitigt vet att det kommer att bli för mycket att skriva om om jag ska ta upp alla äventyr och roliga saker som jag hittar på här.
Men har bland annat besökt: Uneo Park i Tokyo, Tokyo Tower, sjungt karaoke, Pokemon Center, Shoppat i Harajuku, Sett Hachiko statyn, Matfestivalen, Disney Land i Tokyo, såg BIGBAND i gigantiska Tokyo Dome och masssssa annat skoj!
Underbart år med andra ord! <3
Madelein - mother to three boys and three girls

Kul årskrönika :-)

2013-12-30 | 19:28:01
URL: http://madelein.se
N

Det verkar ha ha varit ett bra år! hoppas nästa blir ännu bättre, gott nytt år snygging! ;)

2013-12-30 | 20:54:17
URL: http://ataraktika.se
Nairi

Du är så otroligt vacker♥

Svar: aaaw men tack så mycket, du är för gullig! <3
MissNosebleed

2013-12-30 | 22:19:03
Emilia

Idag fick jag reda på att många (nästan alla) allmänna gym och badhus i Japan har en regel att man inte får vistas där om man har tatueringar som de får syn på. Detta eftersom det i Japan bara är maffian som har tatueringar.
Har du dykt på någon sånt problem? Att någon ser din piercing eller dina taueringar och ber dig att gå? Eftersom det är mer ovanligt med kroppsmodifieringar där än det är i Europa.
Jag fick reda på detta av en kompis pappa som jobbat/forskat i Japan, och hennes mamma som ofta besöker Japan med sitt jobb.

2013-12-31 | 00:09:21
Elin

Super kul inlägg, men jag har för mig att du färjade dåligt dye före du klippte lugg... Kan ju ha fel, men kollade på dina inlägg under rubriken: Hår. O där så hade du splitdye innan du klippte lugg...
Men du vet ju bäst(;

2013-12-31 | 00:28:53
Elin

***splitdye (ska de va och INTE dåligt :)

2013-12-31 | 00:29:53



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: