Har glömt att visa er:

Har glömt att visa er min nya jacka som jag köpte förra veckan!
Det har börjat bli kallt här nu så var tvungen att köpa en ny höst-jacka. Den var ganska dyr dock... men ville verkligen ha en basebolljacka i antingen gråfärgad jeans med svart läder eller bara i grått med svart läder. Så när jag väl hittade en så var det inte direkt den billigaste, kostade runt 9000yen, men fick 20% bortdraget för att jag sa att jag studerar här, så kändes som att ödet ville att denna jacka skulle bli min :3
Den är dock köpt från kilavdelningen för tjejkläder här i japan har alltid så korta ärmar!?
Marina

Jättefin!

2013-12-16 | 19:05:18
Lee

Sjukt snygg är den! Skulle vilja ha en baseballjacka med läderaktiga armar :3

2013-12-22 | 18:21:22
URL: http://clover.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: