Julavslutningen!

 Igår var det julavslutning i skolan! Bilden under visar alla utlänska studenter som studerar japanska här! Resten utav skolans eleverna- gymasie eleverna och dom som pluggar design hade lektion, men det var några kompisar som man har lärt känna som kom för att kolla iallafall och stötta en (dom kan ni se längst väggen längst bak).
Och där pilen är sitter blåa jag och min feta vietnamesiska klass!
Vårt uppträdande med totoro låten blev ju sådär ahaha. Men kul vare och skönt att det äntligen är lov! Även fast vi har fått brutalt tjocka häftet med läxor och uppgifter som vi ska göra under lovet... lärarna har räknat med att vi ska göra en sida från häftet per dag. så- läxa varje dag iallafall, fastän det är lov. yay...
Pontus <3

En sida om dagen när du är på lov x(
usch, låter jobbigt! Men du får se det positiva, du får stanna hemma iaf ^_^

Finns det nån video på julavslutningen? :o
Jag vill se när ni körde låten xD

Jag sitter på tåget nu btw, påväg ner till min far, tänker på dig <3
hoppas du har superskoj idag på födelsedagsfesten :3

2013-12-21 | 11:15:07
Carro - en alternativ bloggerska

Sv; Nope, dom finns inte i Sverige :( Kramisar Carro

2013-12-21 | 11:24:51
URL: http://quiethell.blogg.se/
Madelein - mother to three boys and three girls

Gött med lov, synd på läxan!

2013-12-21 | 12:59:30
URL: http://madelein.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: