Min julafton:

Min julafton i detalj:
Vaknade och satte på jullåtar och åt lussebullar från IKEA. Drog sedan in till Roppongi med svenskarna och Wen. Vi skulle äta på en svensk resturang som vi hade hittat via nätet som skulle ha svenskt julbord, men, det var fullt bokat. såklart. Så vi gick runt och letade efter ett annat fint ställe att spendera våran julafton på. Och hittade tillslut ett fint cafe där vi drack varm choklad och sen en resturang där vi åt god mat och drack billig vin (100yen för ett glas=7kr~), galet billigt!
Julbild med Daniel och Sandra!
Present från Akseli, fick en Levi kopp!!! :DD
Sen skypade vi med våra familjer hela kvällen och åt mer lussebullar.
Super mysig julafton blev det. Tack alla underbara vänner, och tack alla älskade läsare som ännu ett år har stått ut med mig. Hoppas ni hade en lika awesome julafton som jag hade! <3
Ella

God jul! Hoppas lussebullarna var goda :)

2013-12-25 | 19:01:18
URL: http://sockervaddstankar.blogg.se
Malin - MalinBelle.com

Gott nytt år! ♥
Jag ser fram emot att följa ditt 2014 i Japan! :)

2013-12-25 | 20:38:04
URL: http://MalinBelle.com
Nairi

God Jul! ♥

Svar: God jul! :D Kramar<3
MissNosebleed

2013-12-25 | 21:30:47
Anonym

Du menar alltså att Pontus är hemma i Sverige medan du lever i Japan för tillfället? ): Ber om ursäkt, jag gick precis in på din blogg och har inte varit involderad i detta. Men saknaden måste ju vara stor om det är så det ligger till! Japan verkar fantastiskt! Kul att få en inblick i hur det är att leva där. Kram

Svar: Vad får dig att tro att saknaden inte är stor? Du läser ju bara mina inlägg? Jag skriver om det roliga och det jag vill minnas från mitt år i japan här på bloggen. Jag skriver om andra tunga saker med familjen och med Pontus. Saknar alla jag älskar hemma i Sverige. Fattar inte din första mening, förlåt, men vad menar du med "Du menar alltså att Pontus är hemma i Sverige medan du lever i Japan för tillfället?" Pontus valde själv att stanna hemma i Sverige och han vet att detta har vart min dröm sen sååååå långt tillbaka, sa det redan innan han o jag blev tsm. Kramar!
MissNosebleed

2013-12-25 | 23:35:29
Madelein - mother to three boys and three girls

Vad Fina bilder, ni ser ut att ha haft superkul

2013-12-26 | 00:50:30
URL: http://madelein.se
Carro - en alternativ bloggerska

Awesome, du är så sjukt vacker! :D Kramisar Carro

2013-12-27 | 02:04:56
URL: http://quiethell.blogg.se/
Anonym

Jag menade förstås inget illa med min kommentar. Den första meningen kanske lät smått dryg. Men det var inte menat så! Jag klickade in på din blogg just då och hade inte kollat tillbaka på gamla inlägg osv. Passade på att fråga i en kommentar. Hur som helst, hoppas du får en fin fortsättning!

Svar: Jag ber om ursäkt! det hade hänt mycket den dagen och var helt säker på att det bara var en snällt skriven hat-kommentar...Bad en kompis läsa kommentaren högt och upptäckte då att den lät en aning annorlunda än vad den gjorde i mitt huvud haha, ber om ursäkt igen! Uppskattar att skrev igen och önskar dig en glad fortsättning as well. Kramar!
MissNosebleed

2013-12-27 | 03:24:14



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: