Min svåraste dag i Japan hittills!

Förlåt för att det inte blev något inlägg igår...
Igår var min värsta dag sen.. nånsin.

Usch så hemsk den var, grät hela tiden, precis när jag hade lugnat ner mig så räckte det med att jag öppnade munnen så börjades det igen. Ska inte gå in på detalj vad som hände men jag och Pontus gjorde slut för en dag. Så ja, vi är tsm igen, så länge kunde vi vara utan varandra haha!
Jag kunde inte låta bli att inte prata med han så jag hörde av mig dagen efter vi hade gjort slut och började prata igen, vi båda kände samma sak och vi löste det ganska så snabbt. Allt handlade bara om dålig kommunikation. Så nu är allting bra igen, eller bättre skulle jag vilja säga. Vi fick mycket saker sagt igår. Känns som om jag är nykär igen hahah, är så glad att vi löste det! Vill ALDRIG vara med om det jag fick uppleva igår igen. Går inte att beskriva tyngden jag hade och klumpen i halsen som brast ut i gråt varannan minut.
Skönt att det är över och att han och jag kan lägga det bakom oss! Har inte insett hur starkt jag faktiskt älskar han förrän han var borta för mig. Det är väl som man brukar säga "man vet inte vad man har förrän man har förlorat det".

Men det är som sagt löst och jag gladare än nånsin nu! Så oroa er inte.
 
Oh! Glöm inte min Goodiebag-GiveAway- Tävling. Avslutar den efter nyår som sagt, så det är inte många dagar kvaaar! KLICKA HÄR för att komma in till den.
Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Åhhh nä :c tur att det fixade sig!

2013-12-28 | 18:25:51
URL: http://neapocalypse.blogg.se/
Tokyo - Love

Åh fy, men skönt att det verkar löst sig igen. Hoppas du har en fin jul där borta.

2013-12-28 | 18:30:34
URL: http://sakuradesu.blogg.se
Carro - en alternativ bloggerska

Aww, tur att det löste sig, hoppas det inte händer något så tungt igen :) Kramisar Carro

2013-12-28 | 18:47:12
URL: http://quiethell.blogg.se/
behindthecurtains.blogg.se

Aww gummsan!! <3

Tusen kramar!

2013-12-28 | 19:27:32
URL: http://behindthecurtains.blogg.se/
Anonym

Var han otrogen igen? Du kan hitta bättre, istället för att stå ut med samma trams om och om igen. Du vill nog inte se det bara.

2013-12-28 | 20:09:05
Pontus

^
Till den anonyma kommentaren över

Hahah, shit va fånig du är som kommenterar sånnadär saker när du uppenbarligen inte vet nånting, jag har aldrig varit otrogen och skulle aldrig vara det.
Det är tydligt att du inte känner mig överhuvudtaget, hade du gjort det så hade du inte kläckt ur dig så okunniga kommentarer.
Kan slå vad om att du bara är nått gammalt svartsjukt ex till Lollo, håll dina dumma tankar för dig själv and gtfo.

2013-12-28 | 21:00:08
Sibba - 17årig mamma med en alternativ stil

Vet precis hur det känns, har hänt mig och Svenne för kanske 1 och ett halv år sen men efter mycket gråt och en kort depression så ångrade vi oss båda två dagen efter haha. Det gör så ont men man mår så mycket bättre efteråt. Bra att det löste sig bara <3

2013-12-28 | 22:19:02
URL: http://sibba.blogg.se
Anonym

men jag känner dig:)

2013-12-28 | 23:27:25
Miranda

<3

2013-12-29 | 00:58:45
URL: http://nattstad.se/miranda.ehrnholm
johanna

Men gud vad irriterande att folk utgår ifrån att den ena har varit otrogen bara för att man börjar bråka -.-' Grattis att ni tog er igenom erat bråk iallfall ^^

2013-12-29 | 14:20:57
URL: http://jojiiz.blogg.se
Frida

Känner igen det där sååå väl! Klumpen i magen, känslan att man inte vet vad man ska ta sig till för att man är så ledsen. Superglad att ni tog igenom er det iallafall! Ni är för söta tsm :D

2013-12-29 | 15:55:47
Vanessa

Glad att det löste sig. Vet hur sånt är och det är nog den värsta smärtan jag upplevt. Är jätte glad för er skull. Ni är så fina tillsammans :3

2013-12-30 | 14:44:29
URL: http://nattstad.se/vanessaljungdahl
Nairi

Vilken tur att det löste sig. Ni är så underbart fina tillsammans!

2013-12-30 | 22:23:57
Emma

Skönt att det löste sig! Hemskaste känslan i världen verkligen :/

2013-12-31 | 05:04:00



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: