Today is-

HAHAH bästa bilden! Jag livrädd mellan peddo-face och creepy-face xD
 
Nä men visste inte att det var fredag den 13de idag förrän dagen var över... Vilket egentligen inte gör någon skillnad för brukar alltid få all fredag-den-13de-oturen dagen efter ändå. Så återkommer imorrn om nått läskigt har hänt mig!
Däremot firade jag Lucia genom att vandra omkring i vackra Minatomirai efter skolan samt mysa framför nya avsnittet av American Horror Story med japanska sötsaker!
 
Hur firade ni Lucia borta i Sverige? Och hände det nått speciellt under fredagen den 13de för er?
Miranda

En spindel anföll mig i skolan... Hängde någon decimeter från mitt ansikte. Mitt under lärarnas luciatåg. Jag blev livrädd och nästan välte stolen jag satt på och sen sprang jag iväg och ruskade om mitt hår och viftade vilt med armarna så jag slog till massa folk. För jag var säker på att den var någonstans på mig... Sen när jag kom tillbaka till bordet där jag satt så var spindeln spårlöst borta.. Kommer säkert hitta den i min säng innan klockan hinner bli 24.00... OTÄCKA SPINDEL! Förövrigt så vann jag bara ett kortspel idag.. Brukar vinna alla! :(

Svar: Hahahaha låter som en händelserik dag! xD
MissNosebleed

2013-12-13 | 18:03:32
URL: http://nattstad.se/miranda.ehrnholm
Lilly

Jag vann en massa pengar om man säger så så jag har shoppat julklappar till nästan alla mina vänner. :D Dom jag inte shoppade till svarade inte i mobilen när jag skulle ringa och frågade vad dom önskade sig så dom får nästan skylla sig själva. xD

2013-12-14 | 02:07:04
URL: http://www.nattstad.se/blickafram%C3%A5t



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: