Warm Bodies

Såg Warm Bodies här om kvällen med Pontus och hans äldre syskon. Och måste erkänna att jag inte riktigt vet vad jag ska säga eller tycka om den här filmen. Den var rolig men på samma gång en aning skrattretande. Visste inte ibland om jag skrattade för att de var roligt eller för att den var så sjukt fånig. Zombies som har känslor och som kan prata fastän dom är döda liksom... wtf?! Samt att animeringen var väldigt dålig enligt mig.
Men den var helt okej! Därför får den 3 av 5 droppar näsblod av mig!
 
amy

konstigt att filmen inte har fått hat som twilight.. typ "zombies har inga känslor!!! (vampyrer glittrar inte)" lol
eller är ja den enda som tänker så? :D

Svar: haha nä jag håller med dig. Jag är inget stort twillight fan och jag störde mig som FAN på att deras vampyrer inte brann upp i solen och att dom ist glittrade (?!) xD
MissNosebleed

2013-07-06 | 00:25:13
Sonny

Hihu, var är det Pontus päron bor? Funderar på att åka till Mickie på måndag till onsdag nämligen😁 <33 /Sonny

Svar: Skänninge, nära Mjölby i Linköpng :D Kramar<33
MissNosebleed

2013-07-06 | 11:36:33
Pam-RandompiecesofaMind

vill se den!=)...

2013-07-06 | 18:22:34
URL: http://punkpoeten.blogg.se
Paulina

Åh jag älskade den här filmen! Tycker det är kul att dom driver lite med det hela, gör det lite udda liksom haha ^^ Sen måste jag bara säga att hon den blonda tjejen, ena huvudpersonen typ, är så ruskigt lik Kristen Stewart, visst är hon det? Eller e det bara jag som tycker det? ^^

Svar: Ja visst är hon!? Tyckte också att hon var sjuuukt lik! :o
MissNosebleed

2013-07-07 | 08:45:49
URL: http://Pinkscreen.blogg.se
Sonny

Hihu okeii XD Attans, Micke bor ju i Norrköping c: Kramar!!!<3!

2013-07-07 | 16:13:08
Anonym

Tycker det var kul att se zombies på ett annat sätt för en gångs skull ^^

Svar: Jo de håller jag med om! x)
MissNosebleed

2013-07-07 | 23:12:16



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: