blueberry shine

 Jag befinner mig just nu i Skärholmen. Min föreläsning är slut och funderar på om jag ska ta en runda hos IKEA nu när jag ändå är här? Har verkligen ingeting att göra senare idag iaf och jag behöver lite smått såattah :D
 
Sam ★

Ditt hår är så fint. *-*

2013-06-27 | 16:20:52
URL: http://simsky.blogg.se
Sonny

Hej du finis!
Jag funderar på att dra till Sthlm något i sommar tillsammans med en vän, vi kanske kan kombinera det med att ses någon dag? :D Hihu, skriver här då du är med aktiv här än på fb, och mitt instagram funkar inte :( Dumma telefonens nätvärk ._. hihihu

Svar: Absolut! När har ni planerat att dra hit? :o Kramar<3
MissNosebleed

2013-06-27 | 20:48:56
URL: http://behindthecurtains.blogg.se/
Sonny

sv: Det verkar inte som om det inte blev något :( Fick åkt till bara Mickie istället, och min vän kunde inte följa med. D: <3
Kramar<3!!

Svar: Åh men nää!! D: Ahja det får bli en annan gång helt enkelt! :/Kramar<33
MissNosebleed

2013-07-12 | 19:01:03



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: