Nattbio

Igår var jag som sagt ute och firade Pontus med några vänner. Super mysig kväll! Hade massa skoj.
Vi började kvällen på HBJ och drog oss senare in till Sergel och såg denna på nattbio:
Hade mina misstankar om filmen sen innan men hade ingen aning om att den skulle vara så dålig!
Klassisk skräckfilm, med alla klyschor man kan tänka sig samt en massa snuskiga catch phrases som poppa upp random under filmen. En aning skrattretande under vissa stunder med andra ord. Och dom stunderna där filmen faktiskt var helt okej gick det ändå inte att leva sig in i filmen pga deras orangefärgade blod...
För att inte tala om att jag somnade i mitten utav filmen vilket talar för sig själv xD
 
Men den gick att genomlida, hade sina stunder, så jag ger den 2/5 droppar trots allt!



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: