from yesterday

Det blev en jättekort kväll för min del igår. Stängde dagiset så var inte framme i Hallonbergen först vid åtta tiden :o
Kom så sent att dom tom höll på att städa undan...Så hann därför inte träffa några där och allt fint var redan uppköpt.
Men som tur var så har jag vääärldens sötaste pojkvän som var så gullig att han ställde sig i kön redan vid klockan tre för att vara en utav de första som kom in för att sedan kunna MMSa mig en massa saker han trodde att jag skulle tycka om. Dock gick aldrig MMSen fram, Så Pontus chansade lite och köpte detta till mig:
Blev super nöjd med allt han köpte! Taack Pontus<33
Pam-RandompiecesofaMind

Vad gulligt av honom!:D..

2013-05-04 | 19:11:22
URL: http://punkpoeten.blogg.se
Carolina

Kan du visa peruken på? Har funderat på att köpa en sån i lila från ebay. :)

Svar: absolut! bilder kommer snart! ;)
MissNosebleed

2013-05-04 | 19:50:26
mikaela

Nejj va gulligt! :D

2013-05-05 | 13:57:31
URL: http://rainbowcow.webblogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: