GumBall3000

Igår var jag med älsklingen och kollade på Gum Ball 3000! Pontus är helt besatt utav bilar, det är hans största intresse. Så att Gum Ball faktiskt kom till Stockholm var en väldigt stor grej för han, och självklart ville jag vara med och se min lilla älskling springa runt glad som en liten 5 åring så fort han hörde ett brummande! 
Däremot stod vi i nära 6 timmar (varav 3 var i regn) innan den första Gum Ball bilen kom... hade blivit någon försening pga regnet. 
Men men, pontus följer alltid med på mina event utan att klaga så det var bara att bita ihop haha!
Det var helt tomt när jag och Pontus dök upp vid 11-12 tiden men blev fullt vid kl.16-17. Det var helt sjukt brutalt mycket folk ett tag, herregud, nästan värre än pride!O.O
Carro - en emo/scene bloggerska

Fan vad nice ^^ Kramisar Carro

Svar: Ah faktiskt! xD Kramar
MissNosebleed

2013-05-20 | 18:09:21
URL: http://quiethell.blogg.se/
Anna

Åh, häftigt ju!

Svar: Ah det var riktigt coolt faktiskt! :D Kramar
MissNosebleed

2013-05-20 | 19:15:41
URL: http://mesboll.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: