Karaoke night nr 2!

Igår var jag som sagt på min andra Karaoke night här i Japan. Satt och åt säkert ett kilo sockerärtor (japan har de godaste och största sockerärtorna som finns i hela vida världens, bara så ni vet) och försökte prata engelska med freddi och japanska med Lam, blev en total blandning där efter ett tag haha.
 Kom hem klockan sex imorse helt slut men natten var super rolig!
På tåget hem. Hahah Lam och Freddy somnade direkt och resten somnade efter ett tag också. Var bara jag, och halvt Malin och Akseli som klarade oss vakna hela vägen hem xD
Katsikai

Ka-ra-o-kee vill o sjunga! BTW Älskar alla inlägg från Japan,är så 7kt intressant att kolla hur min favvobloggare har det!Och är så jkla avis på allt coolt du kommer ha med dig hem till sverige efter ett år!;3 Hoppas du har det bra Louise!
kramizzar från Katsi

Svar: Tack du är för gullig! <3 Massa kramar tillbaka!
MissNosebleed

2013-11-23 | 17:34:18
URL: http://katsikais.blogspot.com
Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Du jag måste höra, brukar ungdomarna i Japan dricka alkohol? Brukar du och dina kompisar göra det eller hur är det liksom med det? :)

2013-11-23 | 19:31:33
URL: http://neapocalypse.blogg.se/
Longevity - en blogg om hälsa

Karaoke i Japan känns som ett måste ;)

2013-11-23 | 20:34:35
URL: http://madelein.se/
Anonym

Kan du inte göra en liten "sammanställning" av alla dina kompisar i Japan? Sjukt svåårt att hänga med ibland när du barA NÄMNER SÅ MÅNGA NAMN OCH MAN INTE RIKTIGT vet vem du menar..

Svar: oh absolut, men i dehär inlägget så nämnde jag bara fyra personer, två av dom har jag redan skrivit om flera gånger och dom två andra- freddi o lam är dom som sov på sista bilden, dom jag satt o försökte prata japan7engelska med hela kvällen x)
MissNosebleed

2013-11-23 | 23:47:30



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: