Kommer inte på någon rubik haha

Haha har värsta solbrännan på axlarna och träningsvärk i armarna från igår!
Har även lite ont i huvudet... vet inte om det är brist på vatten och sömn eller om jag börjar bli sjuk. Skulle inte förvåna mig om det var pga en förskylning eller nått. Eftersom jag inte har blivit sjuk än sen jag kom hit och jag blir oftast väldigt lätt sjuk :/
Bjuder på en gammal bild sålänge!
Saknar färg i håret... har ju haft planer om att fixa håret ett tag nu efter min splitdye men det har inte blivit av än. Jag hittar inge hårblekning eller blond hårfärg här. De ljusaste jag har hittat är orangeblont men de vill jag ju inte ha haha.
Har bett syrran ta med blondering och mitt silvershampoo så jag kan fixa min utäxt och SEN fixa håret i nån cool färg! :D
Sandra

Det här har jag använt för att bleka mitt hår här och det har fungerat bra :D Finns på donki och brukar finnas i andra butiker som säljer hårfärg med<3
Super snygg bild med *w*

Julia

va fint hår även om det var en gammal bild och fin blogg! :)

2013-11-02 | 21:55:51
URL: http://liarose.blogg.se
Daniella 🌙

hahah, när du inte kommerpå rubriker så kan du ju skriva Kommer inte på någon rubik haha på japanska, så tror vi att det är värsta fyndiga meningen!

Svar: hahaha aaah får göra de nästa gång haha! :D
MissNosebleed

2013-11-03 | 00:51:52
URL: http://vapenbroder.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: