SÅ TYPISKT!!!

Ni kanske har sett Kalel och Anthonys nya video? Att dom är i Tokyo igen för bara några dagar? Här är den för er som inte har sett än:
 
 
Jag blev superglad när jag såg detta, tänkte fan vad coolt, om jag hade vart hemma i Sverige och sett den här videon hade jag blivit sjukt avundsjuk men NU ÄR JAG FAKTISKT HÄR, Japan är mitt hem nu, jag bor här, jag lever här! Vet att jag har skrivit liknande på bloggen tidigare men jag kan aldrig riktigt fatta det! Det tar tid att ta in en sån stor förändring i sitt liv xD
Men blev lite besviken på att dom inte hade lagt upp videon i tid på youtube... kollade deras twitter och där står det att dom redan är hemma igen. och såg även detta:
 
SÅ TYPSIKT. Jag hade lätt velat träffa dom! När man endå är här, hur stor är chansen att man befinner sig i samma stad liksom? Åh besviken jag blev :(
Lara&Lucy^^

hej louise. jag undrar om du kunde skriva ett inlägg angående angora kaniner som blivit illa behandlade och vi i sverige har importerat kläder därifrån osv. Vet inte om du har hört nyheterna. Men du har typ många läsare antar jag och vill att fler ska veta om det. hade varit snällt om du gjorde. Mår skit dåligt just nu och vet inte vad jag ska göra förutom att skicka detta till dig och kanske några andra bloggare. så fler vet om detta. kanske gör ngn skillnad. men hellre det än ingen. tack för du tog din tid att läsa min kommentar. Älskat din blogg från dag ett. kram <3

2013-11-28 | 23:44:12
URL: http://artoholic.blogg.se/
Kajsa ''emo/scene blogg'' ♥

Åh vilken otur! D: Skulle ju varit sjukt coolt att träffa dom.. >_<
Kramisaaar ♥

2013-11-29 | 12:16:42
URL: http://Cybercupcake.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: