Tempel nr2

Här kommer bilder från Tempel nummer 2!
Påvägen dit stötte vi på en massa söta gråsparvar eller vad det nu var för fåglar, som var totalt orädda för människor. Dom kom som en flock och bråttades om att få äta mat ur ens hand. En helt magiskt upplevelse, känslan var obeskrivlig. Kände mig som någon galen fågelkvinna haha.
Det var däremot svårt att få bra bilder med en digitalkamera, speciellt när fåglarna vägrade vara stilla!
Bra bild
dålig bild
Kunde inte låta bli och köpa en liten souvenir hihi. Denna ska ge mig lycka, eller rättare sagt- hjälpa mig uppskatta lycka! Vi alla upplever lycka varje dag men det är inte alla som kan se den. Jag själv är väldigt dålig på det, jag är väldigt självkritisk och kan vara lite negativ under vissa stunder. Så tänkte att denna skulle hjälpa mig lite! 
Lilly

Oh,vilka tama fåglar. ^^

2013-11-05 | 22:58:00
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: