Halloween shoppat!

300 spänn för peruken! sjukt värt!
Kunde inte åka till Harajuku idag pga tyfonen som kommer att komma... men hittade ett superbra ställe här i Yokohama som sålde peruker, linser, fransar, smink, kläder, allt! Och det fanns hur mycket som helst! 4 hela våningar med bara en massa kostymer mm! Tänk er Buttericks fast typ gånger 7!!
 
Köpte en röd peruk, äkta hår (vad jag kan läsa) och tre olika linser som jag ska testa!
 Jag har ju redan en väldigt isblågrå ögon färg men har alltid superstora puppiller, så ville testa helt blåa och helt gråa, samt en som är blandad- blå med ljusbrunt in mot puppillen, som Pontus ögon :33
 
Får se vad jag kan hitta på tills imorrn. Just nu känns det som om jag borde satsa på Ariel, zombie Ariel? eller ah vet inte, har inget blod kom jag på...
Ni får gärna tipsa eller ge förslag!
Sacha

något som är jätte bra att göra läskiga sår är ett sminkset med vax och fake blod,ser väldigt realistisk ut med det och läskigt tycker du ska köra på de :D

2013-10-25 | 19:19:39
URL: http://saaacha.blogg.se
Lilly

Man gör fakeblod med att blanda röd karamellfärg med sirap. Synd att jag inte hade kunnat skicka min karamellfärg till dig där borta i Japan då jag inte orkar bloda ner mig i år för jag har blivit dumpad. :( Så sämst!

2013-10-26 | 08:32:53
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: