Latte med smak av Grönt te!?

Sitter och dricker lite kaffe under tiden jag försöker plugga japanska. Satt över fyra timmar igår och pluggade så känner att jag måste hålla tempot uppe! Hoppas på att kaffet ska hjälpa en att orka haha
Hittade kafferör, som jag älskade hemma i Sverige, Kaffe Latte och en Latte med Grönt te smak! Är inte så förtjust i grönt te. Och det hjälper inte heller att japanerna smaksätter nästan precis allt med grönt te. Godis, chips, bullar, kakor, chocklad, allt. Men kände att jag var tvungen att testa denna läskiga Latte med Grönt te iallafall, och det smakade till min stora förvåning sjukt gott! Första gången jag var glatt överraskad av något som var tillsatt av grönt te! 
Sitter och dricker den just nu, njuuuuter :3
Heza

Hatar också grönt te, men godis och liknande som är smaksatt med grönt te är så SJUKT GOTT. smaka allt sånt du ser!

Svar: Hahaha okeii får testa lite mer godis och sånt då! :D
MissNosebleed

2013-10-22 | 21:22:17
Matilda

Va spännande saker de finns i Japan!
Sorgligt att de inte finns så spännande saker här i Sverige :/
Kram

2013-10-22 | 21:25:09
URL: http://supertildan.blogg.se
Lilly

Jag är heller inte förtjust i grönt te,men grönt te strawberry cupcake är helt underbar. <3 Du måste testa den om du inte redan har gjort det.

Svar: jasså? ja absolut, får testa den då! ;)
MissNosebleed

2013-10-22 | 23:36:03
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Hanna

Du MÅSTE gå in på jonathans (en restaurangkedja ) och dricka deras grönt te latte. Drack det varje dag när jag var i Japan. Godare än livet själv! ;)

2013-10-23 | 20:18:49
URL: http://klockanhalvtre.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: