Öppningscermonin

Öppningscermonin tog jättelång tid haha. Alla skulle buga åt alla håll och kanter, och lärarna kan inge engelska så andra personer fick komma upp ibland för att översätta.
Men alla lärare verkar super söta! Och de andra eleverna är supertrevliga!
Sen när cermonin var över kom lärarna med an massa stora fat med sushi, japanska maträtter, stekta nudlar, japanska kakor och massa annat! Det blev ett 10 tal bord fyllda med japanska läckerheter på :3
så alla gick runt vid borden för att testa allt och för att kunna få chans att få presentera sig för de elever som man inte hälsat på innan.
På bilden över har vi Fred, en Canadensare som jag inte kan namnet på än, Axeli, Stefan och Malin!
Mot slutet utav lunchen kom en massa gymnasie elever in i salen som också går i skolan, och det var en massa supersöta japaner som sprang fram till mig för att de ville ha foton! xD
 
Hamnade dock i en klass jag verkligen inte ville hamna i... Alla hamnade i en klass på förmiddan (för att de har pluggat japanska innan) men jag hamnade ensam i en eftermiddagsklass. Ska inte ta hela historian, det är massa mer inblandat. Ska försöka prata med lärarna om detta på måndag!
Sanna

Din stackare som hamnade ensam D: jag hade förmodligen börjat gråta om det hände mig :c Jag är så blyg och mesig, haha. Hoppas det löser sig på måndag!

Svar: tack söta du! Det känns mycket bättre nu i klassen<3
MissNosebleed

2013-10-18 | 20:40:47
Pontus <3

Åhh Japanskt buffébord låter ju som värsta drömmen! :o

Det kommer lösa sig baby, de göre alltid på nått sätt :3

Svar: ah tack älskling<3
MissNosebleed

2013-10-20 | 00:49:03
Mamma Rodhe

Nämen gumman...va trist :( Idag är det måndag, så då har du väl pratat m lärarna. Hoppas det ordnar sig! Håller tummarna hårt för dig hjärtat! Vill ju du ska må bättre än bäst...m ALLTING :) Puss

Svar: tack mamma!! Älsk dig! pussar <3
MissNosebleed

2013-10-21 | 13:58:07
Lilly

Ajdå! Det lät inte så kul. :( Undrar vad som har hänt.

2013-10-22 | 23:58:09
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: