Tyfon outfit!

Munkis- Från min PonPon<3 | Rygga- Monki | Strumpbyxor- Härifrån Japan | Buffaloo- SkoUno i stockholm | Linne- Monki.
 
Det är en tyfon här idag. Blåser helt galet mycket. Vilket är suuuupersköönt. Det var har vart så sjukt varmt de senaste dagarna, blir svettig vad man än gör här, så att få komma ut till en tyfon är rena drömmen för mig just nu haha!
Men de har lugnat ner sig lite nu, ska ta en kvällspromenad ner till 7Eleven och köpa en Onigiri elr något :3
Andy

Hej! Hoppas du har det grymt borta i Japan! Sjukt kul att du fortsatt uppdatera!
Jag undrar hur du gör när du skriver inläggen, de kommer ju upp "normal" tid här i Sverige men klockan måste ju vara massor där? Sedan undrar jag hur många dagar du går i skolan varje vecka och om du har Pontus med dig där i Japan? Åh massor blev det, ha det bra Louise! <3

Svar: Hej Andy! Ah alltså de här med att lägga upp inlägg på blogg.se har vart ett stort mysterium enda sen jag kom hit. Den ställer nämligen in sig på MIN tid när jag skriver inläggen, men om jag ska tidsinställa något och trycker "3 tim framåt" så publiceras den 3 timmar framåt på er tid- vilket blir 9 tim BAKÅT. Så det blev en massa inlägg huller om buller i början utav veckan, men jag tror jag har fattat hur jag ska skriva och lägga upp inläggen för att dom ska komma upp bra tider hos er i sverige!Jag är 6-7 timmar före er i sverige, så jag skriver alla inlägg på kvällen- vilket är kl15 i sverige och tidsinställer så dom publiceras med jämna mellanrum :3

5 dagar i veckan går jag i skolan, men började den här veckan. Förra veckan var bara upprop och ett nivåtest :)

Nej Pontus är inte här med mig, men vi pratar skype varje dag nästan hela tiden så det är nästan som om han är här med mig iaf :3

Tack så mycket! kramar! <3
MissNosebleed

2013-10-09 | 20:04:19
Marion Söderberg

Hej, du gör inte blogdesigns va? :)
Älskar din design!

Svar: nää tyvärr inte, är inge vidare bra på design... och även om jag kunde så hade jag nog inte haft tid för att göra en just nu iaf... har så mycket jag måste hinna göra om dagarna iaf tyvärr :((Tack så mycket btw!<3
MissNosebleed

2013-10-09 | 20:34:00
URL: http://beautybymarion.blogg.se/
Alice

fan va fin blogg!!

2013-10-09 | 20:41:44
URL: http://pumpkins.blogg.se
Johanna

Sjukt snyggt! :D
väskan äger <3

Svar: tack, en liten mys outfit :3Jaaah älskar min väska, åh! <3
MissNosebleed

2013-10-09 | 22:02:03
URL: http://overklighet.blogspot.com
Pontus <3

Hihi, tröjan! :3
Den passar dig faktiskt <33

2013-10-10 | 19:31:30
Katsikai

Kan inte du ha en giveaway är såavis haha! Älskar Japan,kulturen,maten,animen,mangan omg ! <<3 och hoppas du har det superkul i Japan! kramar! Johanna/Katsikai

2013-10-12 | 10:07:43
URL: http://katsikais.blogspot.com



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: