VIDEO

 En snabb och dåligt gjord video från när vi klev in i Japan tills jag går in i huset.
Ska försöka göra många videos under mitt år här!
 
Nene

Guu vilken fint område ni bor i!! så mysigt o vackert! x3 <3 <3

Hur ska ja orka vänta ända tills jul!!!!!? > <

2013-10-04 | 09:53:02
Mamma Rodhe

Åh, så underbart att få se lite av allt nytt du nu möter varje dag!! Jag minns så väl den där upprymda känslan..nästan som en overklighetskänsla.. hur man hela tiden är på spänn för att inte missa något. Med ett ständigt leende på läpparna. Så ser jag dig framför mig :) Lilla älsklingen - jag följer dig med spänning! Sköt om dig...o kanske bra om du äter NÅT annat än suchi...haha! Älskar o saknar dig <3

2013-10-04 | 12:04:05
Lilly

Så kul det är att följa som sagt. :) Särskilt när ens egen dröm är att få åka på semester till Japan någon gång. Dock kan vi inte stanna i ett år tack vare att vi kommer ha sonen hemma + pga kostnader. Pengar ska då alltid vara ett hinder i ens liv. -.-

2013-10-04 | 14:26:27
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Mikaela

Åh så häftigt! Undrar bara en sak, vilket språk pratar lärarna med er när ni är i skolan? :)

Svar: japanska, dom kan typ inge engelska alls xD
MissNosebleed

2013-10-04 | 15:24:15



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: