Care

 
Har börjat köpa på mig en massa saker nu innan Japan, som bindor, mediciner, smink och hår produkter. Köpte bland annat denna ljuvliga produkt (bilden över). Testar ett nytt Silver Shampoo från Björn Axén.
Har hittills fungerat helt underbart bra!
 
Anonym

Har de inte bindor i Japan?!? Har de det, så låt dem vara hemma, de tar upp alldeles för mycket plats i resväskan när man har begränsat med utrymme.
/En som reser

Svar: Jag tar med mig för bara de första dagarna, tar inte med mig bindor för ett helt år inte xDDet kommer att vara så mycket att fixa och köpa de första dagarna/veckorna så det räcker. Ska hinna köpa en massa möbler och shit till stället vi ska bo på, så slipper onödig stress om jag redan har med mig nått så simpelt som bindor tex :)
MissNosebleed

2013-09-01 | 23:06:15
Johanna

Åh! De där silvershampot e suuuuuper bra!

2013-09-01 | 23:47:46
Daniella Vapenbroder Caspian

Hej! Jag håller på och bleker mitt hår med Jane hellen Mood just nu, men det gör bara mitt hår beigare och beigare varje gång istället för blond. :( har du tips på bra blondering?

2013-09-02 | 00:03:16
URL: http://Vapenbroder.blogg.se
Johanna

Har varit i Japan två gånger och jämfört med Sverige är allt 10 ggr billigare och produkterna 100 ggr bättre än här i Sverige. Om jag var du skulle jag köpa allt där borta hah<3 (bindorna är tom skönare)

Svar: Det beror helt och hållet på vart man köper sina saker. Japan är ett utav världens dyraste länder, så om jag inte vet vart (vilket jag är ganska så säker på att jag inte kommer att veta de första veckorna jag är där) så kan jag göra misstag och köpa alldeles för dyra saker. Så tar alltså bara med mig saker så jag klarar mig de första veckorna, sen har jag ett helt år på mig att köpa en massa awesome saker :D
MissNosebleed

2013-09-02 | 10:48:25
Caisa-fmds

Najjs! Spännande att få följa din resa via bloggen:D Kram Caisa-fmds

2013-09-02 | 19:43:33
URL: http://Http://fmds.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: