To Do List!

Här kommer min "måste göra i Japan- Lista".
Har en massa fler punkter, men det är dessa som är mina absoluta måsten!
Kommer säkert inte ha tid att hinna göra allt detta under mitt år i Japan, men ska försöka!
 
Drömmer även om att hoppa fallskärm och bungyjump såklart, men det behöver jag inte göra i Japan xD
 
Några andra som vet om några "måsten i Japan" så säg gärna till! 
Amanda

Oh shit vad kul att bo utomlands ett år! Vad ska du göra där? Plugga? Nöje bara? :)

2013-09-14 | 01:42:48
URL: http://boardin.blogg.se
Anonym

host club.....

Svar: Åh lol jaaa! xD
MissNosebleed

2013-09-14 | 10:23:52
Wicke

Gud vad kul att åka till japan! (:

Svar: Jaaah herregud ja! :D
MissNosebleed

2013-09-14 | 18:08:37
URL: http://fames.se/kingforaday/
Heza

Äta pasta på Wolfgang Puck i Harajuku. Seriöst, det var så gott att jag nästan började gråta o__o'

Svar: awesome tack Heather! Skrev upp det nu :D
MissNosebleed

2013-09-15 | 14:33:20



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: