Solig dag i Yokohama!

Supersolig dag idag igen! Kunde gå i bara kjol och linne till skolan idag och endå svettas ihjäl. Haha. Jag har hört att man ska passa på och njuta nu under våren här i Yokohama/Tokyo för det kommer att bli FÖR varmt om bara någon månad. Alltså så varmt att det inte går att gå ut.
Så jag njöt idag. Tror dock att jag har fått solsting för har sjukt ont i huvudet nu...
Martina [Eluminél in Japan]

Vi hade 20 grader. Fortfarande svinkallt i lägenheten ( AC kostar rumpan och har ingen kotatsu ännu) men tänker införskaffa till vintern.. kommer dö av köld annars.

Men idag vare sjukt najs att vara ute, längtar inte till värmeböljan och alla kryp som kommer komma med det, haha!

2014-04-10 | 14:14:28
URL: http://www.eluminelart.blogg.se
Emma

Jaa åh, April är ju den bästa månaden att vara i Japan, fast på sommaren får man ju monsunperioden i alla fall :3 Kanske inte så kul om man hatar regn, men jag älskar den~

2014-04-10 | 16:34:15
Exenzia

Åh vill också ha värme haha :( är bara 7 grader hemma hos mig :S

2014-04-10 | 17:07:20
URL: http://exenzia.blogg.se/
Tokyo-Love

Åh så härligt! Hoppas på fin-väder när vi åker om en vecka! Sommaren ska ju vara sjukt varm och fuktig, som vi inte är vana vid i Sverige.. har varit i Japan i augusti och även september/oktober och det var fortfarande hett och svettigt som tusan i slutet av augusti. Galet!

2014-04-10 | 17:10:54
URL: http://sakuradesu.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: