Bittersweet...

Detta känns lite bittersweet måste jag säga...
Klart att jag saknar Sverige, det är där min familj är, det är där Pontus är. Det är där jag har växt upp.
Men om jag hade möjlighet att stanna, om min familj och Pontus bodde här så hade jag aldrig lämnat Japan!
Jag trivs bättre här i Japan än i Sverige. Jag har mycket bättre självförtroende här. Jag har mer kompisar här, jag har lättare att få jobb här, jag känner mig som hemma med andra ord.
Men jag måste tillbaka till verkligheten förr eller senare! Jag känner att min tid i Japan är över nu. Jag är redo att ta nästa steg i livet. Ta nya risker!
Jag kom till Japan som en väldigt självkritisk person som inte alls visste vem jag var och jag lämnar Japan som en självsäker och stark tjej med sjukt många underbara minnen och erfarenheter!
Detta har verkligen vart en livsupplevelse
Ammanda

Du har inspirerat mig till så mycket! Jag har också en dröm, att resa och bo i Hollywood, tack vare dig! Du har fått mig att vilja följa min dröm <3

Svar: AAW sötnöt! Blir så sjukt glad att jag har inspirerat någon! Är så tacksam av att ha så fina läsare! <3
MissNosebleed

2014-12-04 | 13:11:52
Elsa♡

DU ÄR BÄST! Du har vart min förebild sen innan du drog till Japan!!

Svar: Aaaw söt du är! DU är bäst<3
MissNosebleed

2014-12-04 | 14:22:04
Daniella 🌙

sen kan du ju alltid åka tillbaka :D

Svar: Så sant! ;D
MissNosebleed

2014-12-04 | 15:09:59
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Linnea

Det är sjukt starkt jobbat utav dig att ha klarat av att packa alla väskor och flytta tvärs över jorden, du är en stor förebild och inspiration till alla som följer dig skulle jag vilja påstå!

Du har klarat av att flytta ifrån familj, vänner och Pontus och det är ett stort steg så jag tror inte att du kommer ha några problem med vad du väljer att ta dig an.
Behåll den säkerheten du har byggt upp för du har förtjänat den :)

Svar: GUD vilken fin kommentar!! Tack så hemskt mycket! Satt och log när jag läste detta<3
MissNosebleed

2014-12-04 | 15:14:02
Momlin

Låter helt fantastiskt allting, att flytta till ett annat land, få minnen och erfarenheter för livet, och ett bättre självförtroende! :D
När jag slutat skolan planerar jag att flytta till Australien, inte bara för att det kommer vara sjukt kul, utan för att man kommer utvecklas som person vilket jag behöver :3 Du är en stor inspiration till att jag kommer följa just den drömmen!

Svar: Tack så hemskt mycket söta du! Jag är sjukt glad att jag har lyckats inspirera ett par personer under min resa! Åh Australien har jag hört mycket gott om, ett bra val ;) Hoppas du får en underbar tid i Australien sen när du drar dit :D <3
MissNosebleed

2014-12-04 | 15:32:52
URL: http://momlin.blogg.se/
D A N I E L A

Det har vart en upplevelse för OSS också att få läsa och se ditt äventyr i Japan! ;)

2014-12-06 | 16:36:53
Emma

Jag har följt dig sedan 2011, du är min förebild och har hjälpt mig att bli mer självsäker i den jag är. Du vågar sticka ut och vara annorlunda, det har hjälpt mig att våga vara mig själv också.
Att följa dig om ditt år i Japan har inspirerat mig och min sambo att åka till Japan på semester och uppleva lite utav det som du visat här på bloggen.
Så ett stort tack till dig, som är en sån stor inspirationskälla!❤️

Svar: ÅHHH så gulligt skrivet!! Blir så glad, vet inte vad jag ska säga. Är sjukt tacksam att jag har så trogna och gulliga läsare. Sjukt coolt att du har följt mig enda sen 2011 ockå! Det är ett bra tag haha. Tack så hemskt mycket för din superfina kommentar, gjorde min dag! Massa kramar<3
MissNosebleed

2014-12-13 | 16:50:51



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: