Art.

Idag hade min skola en utställning för alla som går ut nu iår. Eftersom min skola är en design skola så var det en massa coola utställningar. Det fanns ett helt rum fyllt med manga, en massa sjukt häftiga tavlor, slöjdklassen hade gjort stora hus av trä (pepparkakshuset kan ni se i bilden över), Yuuki och Freddi (två kompisar till mig som ni också ser i bilden över) hade öppnat en bar och gymnasie eleverna hade gjort en sjukt snygg klädkollektion. 
 
Jag har en massa kompisar som ska gå ut nu... som Yuuki, Freddi, Lam, Kun, Totoro. Skolan kommer inte att vara densamma utav er :(
Sofie

Åh låter jättekul ju, du får hålla kontakten med dina kompisar utanför skolan :)

2014-02-21 | 19:06:53
URL: http://dropthisdead.blogg.se
Marina

Din skola verkar så "mysig" och rolig!! Njut;).

2014-02-21 | 20:17:07
LORISSA LOVEBOMB

Nejmen titta så fint :D

2014-02-22 | 13:36:00
URL: http://lorissalovebomb.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: