Jag har fått mångaaa frågor om-

 
Jag använder SilverShampoo varje gång jag tvättar håret. Den som jag använder nu från Björn Axén. Jag blandar sedan in Directions blåa färg Blue Lagoon i håret som en balsam i bara någon minut. Det får färgen att bli pastel. Och SilverShampoot får färgen att bli mer isig.
Men kom ihåg- Silvershampoo gör håret väldigt torrt! Så var noga med att alltid använda Hår Inpackning efter varje Shampoonering. Jag tvättar håret med shampoo en gång i veckan, högst! För att slita på håret så lite som möjligt och för att behålla hårets naturliga oljor ska man shampoonera håret så sällan som möjligt.
Efter ett tag så blir håret svårare smuttsigt också. Mitt hår blir inte fettigt förrän efter 6-8 dagar bara för det!
 
Sen efter att tvättat håret kammar jag alltid med en järnborste (men kamma aldrig håret när det är blött!).
Jag låter håret självtorka. Jag använder hårtork så sällan som möjligt!
 
Sedan gnuggar jag in Hår Olja i hårtopparna efter varje dusch, och ibland när det känns torrt. Det hjälper håret att reparera sig, fukta till sig, det blir en fin glans och det luktar underbart! Jag använder alltid L'Oréals håroljor.
Sedan använder jag alltid en Organic Night Milk från Bouquest vilket hjälper håret att reparera sig under natten. 
 
Glöm inte heller att alltid använda Värmeskydd på håret när du ska platta eller våga håret!
 
Jag använder alla dessa produkter och försöker att vara så noga med mitt hår som möjligt eftersom jag bleker det så ofta samt tuperar och använder hårspray varje dag.
Hoppas det här var svar på många av era frågor?
annsoh

Hej! nu har jag kört i gång dagens blogg! skulle vara jätte kul om du ville vara med, vem vet det kanske blir du som vinner o blir länkad inför alla mina läsare! ;) ny vinnare varje dag! http://annsoh.blogg.se/2014/february/dagens-blogg-avslutad-anmal-dig-igen-6.html#comment

2014-02-10 | 20:01:26
URL: http://annsoh.blogg.se
LORISSA LOVEBOMB

Toppen att du har så bra hårrutin, för det ser verkligen fint ut :D

2014-02-10 | 20:34:10
URL: http://lorissalovebomb.se
Anonym

Kan du lägga ut bild på hur borsten ser ut?:)

2014-02-10 | 20:35:30



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: