Tillbaka!

Nu har jag kommit hem från doktorn. Vi gick först till sjukhuset för jag fick en massa utslag över bröstkorgen i dag i skolan, men sjukhuset hade stängt för dropin så min japanska kompis var supersnäll och stod och ringde runt till en massa sjukhus & doktorer och frågade om jag kunde komma in för att kollas upp. Han fick tillslut tag på ett ställe som låg precis vid skolan haha som kunde ta emot mig.
Allt gick bra. Jag är tydligen under stress och har ätit för lite. Därför jag har mått illa under flera veckor och min mens har upphört. Mitt hjärta slår snabbt och ojämnt pga all stress (men jag känner mig inte stressad så de e skumt) och mina utslag är troligtvis från någon japansk pollen. Jag är ju som sagt allergisk mot nästan precis allt så det förvånade mig inte direkt.
Men jag fick iallafall lugnande som jag ska ta tre gånger per dag, en medicin ifall jag får hjärtklappningar (eller va de nu va) och en medicin för min allergi.
Om min bonusmamma ser detta, kan du säga om detta ser korrekt och bra ut? Jag är väldigt känslig när det gäller mediciner vilket min familj vet om så vill vara på den säkra sidan.
 
Annars mår jag bra. Jag känner mig glad och pigg. Men har känt mig yr och illamående de senaste månaderna som sagt, vilket troligtvis är pga att jag inte har ätit så bra.
Men det har aldrig vart min mening. Jag har bara haft så mycket att göra om dagarna. Har tänkt på så mycket annat så detta är nog inget att oroa sig för! Nu när jag vet på ett ungefär vad det är så ska jag försöka bättra mig!
Tokyo - Love

Hoppas du blir bättre, tur att du fick hjälp av din japanska kompis! Utan att vara elak så förstår jag dock inte hur du har kunnat äta för lite (om det inte varit din mening), jag gick istället upp lite i vikt när jag bodde i Japan. Haha FÖR god mat! Krya på dig!

2014-02-25 | 15:07:21
URL: http://sakuradesu.blogg.se
Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.

hoppas du blir bättre snart!

Svar: taack så mycket! <3
MissNosebleed

2014-02-25 | 15:46:06
URL: http://rocketboyy.blogg.se/
marina

Hej Lollo :) Fick du reda på vilken av medicinerna som är mot vad av de på bilden? Ex är kartan till vänster lugnande, kartan i mitten mot hjärtklappning ( ev?) och burken till höger mot allergi? Kan du se om det står bokstaverat med vårt alfabet vad var och en heter? Jag kan då höra på jobbet imorgon eller försöka läsa mig till innan dess. Skulle du tillbaka till läkaren igen? Hör sedan av mig så fort jag vet något mer. kramar Marina

2014-02-25 | 18:05:52
LORISSA LOVEBOMB

Usch så jobbigt, stackare, hoppas att allt går som det ska och att du blir bättre.

2014-02-25 | 18:49:28
URL: http://lorissalovebomb.se
marina

Hej hej igen!!:) vet inte om du får flera meddelande av mig nu för jag hade datorkrångel...gör ett nytt försök. Hoppas du mår bättre :) !! Skypa med pappa när du kan så svarar vi vad vi fått fram. kram kram!! :)

2014-02-26 | 18:04:18



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: