WAAAAAAAH

ÄNTLIGEN! Jag har längtat såååå. Kommer att krama sönder min Babypanda<3
Han kommer att komma för att fira min födelsedag. Jag har även mitt längsta lov nu i mars/april så det passar perfekt att han kommer då. SAMT att all Sakura kommer att blomma i slutat på mars så han kommer att komma under den vackraste tiden på året här i Japan. Hoppas att det har blivit sådär perfekt varmt som det var när jag kom hit. Vill att Pontus ska känna den underbara fukten i luften som man känner när det är varmt här!
 
Vi har kämpat som vilda djur för att hålla oss tillsammans haha. Och vi har redan klarat av 4 månader! Det har gått både upp och ner. Under November och December var det svårast. Men det känns som om allt kommer att bli mycket lättare nu när jag vet att han kommer. Blir smått nervös också haha. Jag kommer inte ha sett han på nästan ett halvår sen när han kommer. Men pirr i magen är bara bra! ;)
Carro - en alternativ bloggerska

Naaw, kommer säkert bli super ^^ Kramisar Carro

2014-02-18 | 13:11:29
URL: http://quiethell.blogg.se/
Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.

Nej va kul! Hoppas vädret blir som du hoppas ^^ hur länge stannar han?

Svar: tre veckor stannar han :3
MissNosebleed

2014-02-19 | 11:17:11
URL: http://rocketboyy.blogg.se/
jennie juhlin

åh vad roligt för er. Hoppas ni får en underbar tid tillsammans:D

Svar: tackar så mycket! :D
MissNosebleed

2014-02-22 | 16:23:07
URL: http://nattstad.se/JennieJuhlin



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: