Från WEGO

Återigen från WEGO. Vad skulle jag göra utan den affären? Jag kan inte gå in i den affärn utan att köpa nått underbart.
Jag tänker flytta in i den affären när jag får tillfället i akt. Så jag kan gosa med alla deras kläder hela dagarna!
:3
CATTOAST

najs :D är det svårt att hitta västerlänska storlekar i Japan, eller hur är det med det? Jag måste nog annars bli smal som en sticka annars om jag nu ska flytta dit :P hah...

Svar: Ah jag är en XS i Sverige och här är jag en M, ibland en S. Dom där byxorna var faktiskt i minsta storleken (har en smal midja, brukar ha svårt att hitta bra höga byxor pga det...) så dom där satt perfekt! Annars så är storlekarna som sagt lite mindre än i Sverige. Så om du inte är en L eller XL så är det lugnt att hitta kläder här! ;D
MissNosebleed

2014-01-28 | 14:39:04
URL: http://cattoast.se
Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.

Sjukt snygga! Är rätt nyfiken med storlekarna som som hon ^ skrev där uppe ^^

Svar: Storlekarna är lite mindre här i Japan är i Sverige. Jag är vanligtvis en XS hemma i sverige men här är jag en M, ibland en S. Det är däremot skostorlekarna som jag tycker är den stora skillnaden! Jag har 37-38 vilket är preciiiiis mellan M och L i skor här... Så antingen måste jag tränga in mina fötter i en M eller ha för stora i en L :(
MissNosebleed

2014-01-28 | 14:44:07
URL: http://rocketboyy.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: