?

Haha jag ser galen ut men det kanske jag är just nu? Dödar mitt hår ännu lite till bara för att jag kan, maha!
Jag har gjort mitt hår grått (svartvitt) på bilden för att ni inte ska se vilken färg jag färgar, men det roliga är att det är den färgen som Sara (min kompis brevid mig på bilden) färgar till just nu.
Härmapa jag är... Nej men detta ska bli spännande. Kan ni gissa vad jag håller på med? Vilken färg osv? Den som gissar rätt får en blåbärs kaka!
Emma

haha, jag gissar på lilac (vet inte vad det heter på svenska?), bara för att du skulle passa sjukt bra i det ^^

2014-06-12 | 17:24:11
Anonym

lila tror jag :3

2014-06-12 | 18:00:20
URL: http://vapenbroder.blogg.se
Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.

Pastel lila :3

2014-06-12 | 19:04:05
URL: http://rocketboyy.blogg.se/
Sonny Denzmore

Åååh hur blev min älskade Sara? :D Det kanske finns foton på fb dock? Jag har inte hunnit kika c: <3

Finisar<3!

Svar: det blev sjukt bra! Hon har bilder på fb ja! :D Kramar!
MissNosebleed

2014-06-12 | 20:33:50



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: