Krabb-mysteriet

HAHA ni kan inte gissa vad Elin (en utav tjejerna jag bor tillsammans med) såg här om dagen. Det är ju som sagt regn-säsong här just nu så det har regnat en hel vecka i sträck nu. Hon kom hem en regnig kväll och skulle precis öppna ytterdörren när hon ser en krabba nere vid dörrn! EN KRABBA! Fattar ni hur jäkla blött och regnit det är här då? Hahah, hon kunde inte tro sina ögon så hon var tvungen att fota den för att ha som "bevis" för oss andra tjejer sen. Herregud vad random! Jag bor mitt i stan liksom. Det bor mer människor här där jag bor än i hela Sverige! Hur kom krabban dit? Wtf jag är fortfarande i chock haha.
En månads gammal outfit bild. Tyckte bilden visar bra hur marken ser ut här där jag bor. Vägar överallt, inga floder, sjöar eller liknande. VARTIFRÅN kom krabban?
LORISSA LOVEBOMB

HAHAHHA, lite missplacerad ^^

Du ser fantastisk ut :D

Svar: aw tack så mycket! :'D
MissNosebleed

2014-06-09 | 19:06:33
URL: http://lorissalovebomb.se
Anonym

kan inte du göra ett videoinlägg där du talar på japanska?
så man får se hur du pratar iom att du är ifrån sverige, om du får en annan dialekt eller så : 333

2014-06-10 | 00:50:16
Bunny Therése

Åh stackarn, helt vilse :( :P

2014-06-10 | 18:58:10
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: