Snyggaste bilderna från FujiQ

Här kommer några underbart vackra bilder från när jag åkte dom tre världsrekorden. Jag ser så otroligt lycklig ut på varje foto, haha! Vilket jag iförsig var. Det var en helt underbar dag, trotts att jag redan då kände mig sjuk och att det var runt 30 grader! xD
Här är vi påväg att åka en vatten-attraktion som en perfekt avslutning på dagen. Det var så brutalt varmt ute och vi har helt sönder svettiga, haha mys, så vi bestämde oss för att ta ett "dusch".
Före bild:
Under tiden:
Efter bild:
Anonym

Du är modig som vågade åka alla dem där:)

Svar: haha tack så mycket! :D
MissNosebleed

2014-06-05 | 18:16:55
Tokyoyo

Vad kul att du "tog" så många åk-bilder! Har bara nån gammal bild på mig i nån bergochdalbana...
Den sista såg ju rikigt härlig ut, i alla fall i värmen.

2014-06-05 | 18:20:46
URL: http://tokyoyo.se
Emma

Har en lite random fråga, är det din kompis Malin där som är Moas (EpicFaiil) kusin? (tror det var kusin) Blir nyfiken på såna detaljer, haha. :3

Svar: Haha ehm ah jag bor med Malin, delar säng med henne, och ja hon är kusin med Moa. Kramar!
MissNosebleed

2014-06-05 | 20:49:19



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: