Sukiya

Idag efter skolan drog jag och Paris (en kompis från skolan) in till Yokohama Centrum för att kolla ny hårfärg till mig, lite sommarskor och för att äta middag. Hittade varken hårfärg eller skor... Men avslutade kvällen med en middag hos Sukiya. Det är en utav mina favorit "resturanger" här i Japan. Det är super billigt, finns hur mycket som helst att välja mellan, jag får alltid en "japansk känsla" när jag är där och det är supergott!
Man kan hitta kedjan Sukiya nästan överallt i Yokohama och Tokyo områderna. 
Om någon utav er läsare kommer hit till Japan så rekommenderar jag att ni går in i en Sukiya om ni vill ha god japansk mat för suuuuper billigt pris!
Tokyoyo

Mmm... sukiya eller nåt av de andra gyuudon-ställena är alltid med på listan över matställen att besöka när jag är i Japan. Galet att det kan finnas så god, "riktig" mat för så lite pengar. Det hade varit nåt att ha här i Sverige. >__<)

2014-06-10 | 18:36:59
URL: http://tokyoyo.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: