Det ser ut som om jag har plockat blåbär!

Håller på och färgat håret lite blåare tills imorrn. Måste ju vara fixad innan jag möter upp Pontus, har inte träffat han på snart 5 månader så vill ju vara fin hihi!
Ska färga löshåret lite mer också och sen är jag klar! Diggar hur min hand ser ut. Det kommer ta några dagar innan färgen kommer att försvinna från handen hahaha
Tokyo -Love

Ajdå, ser ganska smarrigt ut.

2014-03-13 | 17:05:59
URL: http://sakuradesu.blogg.se
Anna J

Haha nej vad jobbigt x) du använder väl inte handskar då? :3

Svar: nä använder bara handskar när jag färgar eller bleker håret. Det här är ju bara att jag slänger in directions blåa färg i håret när jag duschar i nån minut bara, orkar inte ta på mig handskar då inte, fett jobbigt haha x
MissNosebleed

2014-03-13 | 17:10:42
URL: http://aspectum.blogg.se/
Sanna

Bara jag som tycker att det ser sjukt fint ut? Ser ut som att du håller på att bli till is.
Haha jag är störd.

2014-03-17 | 18:01:05



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: