Sista dagen innan Vårlovet!

idag är det sist dagen innan lovet! Och idag har vi ett superstort prov. Tror det är N4. Är inte riktigt säker. Det känns lite snabbt inpå att köra N5 för någon vecka sen och redan nu idag köra N4? Men jag har hört att detta prov är lite över vår nivå. Det är fortfarande saker (som är med i provet) som vi inte har pluggat än. Så kan inte sätta för höga krav på mig själv och tro att jag ska klara det här provet (N4) redan nu. Men men, jag ska göra mitt bästa! Önska mig lycka till? :D
Här är några bilder från skolan, när jag endå pratar om skolan. Det är många läsare som vill se lite mer bilder på skolan, såattah:
Totoro ahaha
En helt galet bra gjord tavla som hänger på första våningen. Den är 2-3 meter lång och har grymma detaljer!
Skoluniformer som är designade för gymnasie-eleverna.
Aleks

Lycka till :D

2014-03-14 | 09:00:15
Anna Johansson

Lycka till! :3

2014-03-14 | 11:22:39
URL: http://aspectum.blogg.se/
Momlin

Lycka till nu! :D

2014-03-14 | 14:44:02
URL: http://momlin.blogg.se/
Marina

Vilka snygga uniformer...! Och tavlan var fin med..!!hoppas det gick bra på provet:) kram

2014-03-15 | 08:04:45



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: